Corona - Havenwerk

08.05.2020
Corona poster

Het coronavirus heeft veel impact op onze relaties en medewerkers. Ook in deze crisistijd staat Havenwerk voor je klaar. 
Hieronder beantwoorden we een aantal veelgestelde vragen.

Is Havenwerk bereikbaar?
De bezetting op onze kantoren is geminimaliseerd. Alle Havenwerk vestigingen zijn wel gewoon 24/7 telefonisch bereikbaar. We vinden het belangrijk om in gesprek te blijven zodat we de flexinuïteit kunnen blijven waarborgen. 
Fysieke afspraken op kantoor zijn momenteel helaas niet of zeer beperkt mogelijk maar we spreken je graag via een videocall, telefonisch, mail en social media.

Zijn er medewerkers beschikbaar?
Ook in deze vreemde tijden is flexinuïteit de kracht van Havenwerk:  kwaliteit, continuïteit en flexibiliteit in onze dienstverlening. Sommige activiteiten zijn gestaakt of verminderd, terwijl het op andere plaatsen juist (extra) druk is.
Eens te meer blijkt flexibiliteit van grote waarde. Wij denken graag met je mee over de flexibele inzet van onze vaklieden.

Klik hier voor onze contactgegevens.

Maatregelen
Wij houden onze medewerkers actief op de hoogte van de richtlijnen van het RIVM. 
Daarnaast zorgen we ervoor dat ze zijn ingelicht en zich houden aan de maatregelen van het bedrijf waar zij werken. Zoals altijd staat veiligheid bij Havenwerk op nummer 1.

Wij denken graag met je mee om zeker tijdens deze tijden een optimale bezetting van ervaren vaklieden te garanderen. 
Houd het hoofd koel en je hart warm en let goed op elkaar!
 

Laatste nieuws

25.07.2018

Wat zit er in een container?

Veel Havenwerk collega’s werken dagelijks met containers. Maar weet je ook altijd wat er in de container zit?

19.03.2018

North Sea Port tekent samenwerkingsakkoord met de haven van Quebec

North Sea Port wil de handelsrelaties met de oostkust van Canada verstevigen met veel aandacht voor bulkgoederen en voedingsmiddelen. 

23.11.2017

Verhuizing Havenwerk Amsterdam

Havenwerk Amsterdam is op 23 november 2017 verhuisd!